יום שני, 10 במרץ 2014

חשיבות הסדר והארגון במשרד

בכל עסק, קטן או גדול, דרוש ציוד משרדי בכדי לשמור על הארגון והסדר במשרד. ככל שסביבת העבודה מסודרת נכון ונעימה, כך העובדים מרגישים טוב יותר ועובדים ביתר יעילות.
יש לשים לב לכמה דגשים כאשר חושבים ומתחילים לעבוד על סידור המשרד:

סידור – חשוב שחלל המשרד וכן שולחן העבודה יהיה תמיד מסודר ומאורגן. בכדי להקל על הסדר אפשר להקצות מקום על השולחן לכל דבר נחוץ, מקום למחשב, מקום למסמכים, מקום לכלי כתיבה וכדומה. בנוסף מומלץ לחשוב על סידור כל החלל של המשרד לפי פינות, לדוגמה, פינה של מכשירים חשמליים עם מדפסת, פקס, מכונת אלימינציה, מכונת כריכה, פינה למטבחון עם כיבוד וקפה ועוד.

אבזור – את המקומות שהגדרנו לפי הצרכים שלנו יש לאבזר בציוד מתאים. לדוגמה, בכדי לשמור על סדר במסמכים אפשר להיעזר בתיקיות, קלסרים או מגשיות. יש כלים ייעודיים לסידור של כלי כתיבה וכדומה.

ריהוט – חשוב לרהט את המשרד בצורה נכונה ונוחה כדי לשמור על הסדר ועל הנוחות של העובדים. חשוב לבחור שולחנות מספיק גדולים, כיסאות נוחים ומספיק מקומות אחסון כגון ארונות ומגירות. בנוסף יש לדאוג לכלי ניקוי, פחים ומגרסות. גם עיצוב המשרד יכול לתרום לאווירה טובה, ולכן חשוב לבחור ריהוט שמשתלב אחד עם השני בצבעים נעימים.


לסיכום, ראינו שבחירת ציוד משרדי וריהוט למשרד הוא דבר שיש לחשוב עליו ולתכנן אותו בכדי לשמור על הצרכים שלנו וכן לא לבזבז יותר מדי כסף. חשיבות הסדר והארגון רבה מכיוון שהיא נותנת מוטיבציה לעובדים שכן הם מרגישים בנוח בסביבת העבודה שלהם ומצוידים בכל הכלים הנדרשים כדי לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה